Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2019 06:03 - Моята история -Началото-
Автор: fantasta Категория: Забавление   
Прочетен: 249 Коментари: 0 Гласове:
0



                                                         Разказ

Можех да съм много богат но бях беден за това бях решил да избягам от този свят за това теглих кредит събрах парите дето имах и си купих Криокамера наи нова за нащо време бе толкова нова че не гарантираха за нея тоес дали ще оцелеш с нея и дали ще се събудиш в бъдещето но мен не ме итересуваше рискат аз живех в опасно време секи момет имаше вероятнос да избухне воина и тя наи вероятната щепе да бъде последна за хората и за това също исках да се махна от този абсурден свят подготвих място кадето да поставя камерата бе едно маза на мои приятел в балкана до големия град но не толкова близо за да оцелея ако избухнеше воин аи да мога да потърса цивилизация като се събуда в бъдещето което спорет ме щеше да е супер малко хора или никакви руини от градове и села с богаства в тях техника и храна щях да живея диво и щасливо ..

Получих камерат мотирах я и я захраних с генератор на ток която си бях направил сам използвах една река която бе наблизо и така я мотирах че да има вечно вода и с батерии да ми подържа камерата имах и слъчев панел кото така поставих и бетонирах че  и след 1000 години да работеше и да даваше ток тои щеше да натрупва ток и да го съхранява а когато с еналожеше шеше да подава ток докато се въстанови захранването направих и една геотермална система направих дупка дълбока поне сто метра и там влизаше вода и тя се нагряваше и с еиспаряваше и с помота на малак генератор преобразуваше в ток тази система бе 100 процета сигорна а и даваше доста ток а системата за крио сън искаше 12 волта и няколко вата мошност за да работи ..

Подготвих оръжие газови пистолети самоделки пушки бояприпаси и лекарства храна не зен нямаше да издаржат след 300 години колкото и да е херметична косервата щеше да се развали за това събрах квото имам и мога и го натрупах зазидах вратата  и я бетонирах дори малко испаднах в паника но с еприспах и преди да подества сънотворното влезнах в камерата заспах ..

Събудих се веднага сякаш бе минало миг погледнах часовника на стената показваше че е 12 и двасет и четири петък 2055 година

А мамкаму ного малко съм спал само 30 години помислих си аз почудих с еи реших да вида се пак как е вънка разбих бетона и тухлата и се озовах на поляна къщата дето бе горе я нямаше а кво е станало за трисет години та и руини няма осетих се може да е избухнала воина прибрах с еведнага зех малкия гаигеров брояч и излезнах на поляната тои затрака яко пак влезнах бе много радиоктивно ако поседях 30 минути и с мен е свършено влезнах и започнах да зазидвам пак вратата този път три слоя бетон направин имах бетон и тои не му бе станало нишо та нали е прах кво да му стане пак почуствах прустам на паника пих хапче но то не подества бях скрил в водната си система ижекци за тази работа водата го охлаждаше и сигорно не се е развалило бих си инжекция и заспах събудих с епак веднага този път бе минало 70 години чудех се чудех се  и пак не издаржах замахах огромния чук за камани които бях си приготвил от начало за тази работа излезнах и кво да вида гора от дървета а за 70 години бяха станали огромни сигорно са мотати проверих радияцията с брояча оше пиукапе но като коте тоес ако прекараш няколко дни седмица може да се разболеш но се пак не бе като преди ..

Реших да иследвам раиона знаех каде се намираше пловдив и реших да ида там но насякаде имаше огромни дървета с големи като ябълки плодове маи бяха нещо подобно на шишарки но някакъв мотант вероятно ведях много животни но бяха сякакви създания не можех да ги позная но според мен ставаха за ядене дебнах едно подобно на заек но голямо колкото куче и стрелях олучих го в главата то падна и н епомръдна претичах набързо и го замъкнах в дупката трябваше да си направя врата не можех да карам така с тези митични създания но дърветат бяха огромни с свол на поне 10 метра а и повече то и повечето бяха по двасетина метра и нагоре можех да си направя къща в дървото имах резачка но ме бе страх а и горивото се бе развалило извитряло станало на вода трябваше да направя джибри и да навара спирт алкохол но за сега нямах плодове аз се бях подготвил за тази работа и бях складирал два казана малък и голям сега ми бяха нужни плодове исках да набера малко плодове да вида какво са стават ли за джибра за сега се заех да се занимав с храната бях много гладен и не бях ял почти ден от когато се събудих но нямах врата и не бях сигорен почистих с ножа набързо зверчето  излезна голямо месо за пекане измих го в изворчето и си сложих да вара едно буче в тежера под налягане използвах топлата вода от геотермалната система отне ми време но стана нямах подправко освен сол но стана страхотна супа за гладен човек бе страхотна ..

След като с енахраних ми доиде сила и зех една брадва и трион сложих си пистолет газов на кръста с самоделни заряди не знаех барута дали ше гръмно но се надявах дотичах до блиско дърво и се покатерих на него катерих се доста но по едно време попаднах горе в кораната тук имаше сякакви клони от малки до големи колкото греди дървета ,клони резах резах и всичко натрупах долу след като се обедих че ще стигнат слезнах и едно по едно прибрах вътре а големите натрупах до дупката бях с е замислил можех да си направя къща горе на сигорно в клоните на огромното дърво но се сетих че е радиоктивно вън и н еможе да се седи на открито виж в дървото щеше да е идеялно самото дърво ще екранира от радияция но нямах безин за това се заех с тесла и брадва сковах хубава масивна врата тя бе настани не права щото бе в земята където бе моята дупка вход за моят дом сегашен и едиствен за сега но след време нямаше да е така смятах да си построя в едно блиско голямо дърво огромна хасиенда ,дом кадето да бъда в безопаснос орт хишници и радияция пак огладнях хапнах остатукат от супата и си казах че сега имам малко дърва сорови са но ще станат ще сабера клоки и съчки и като се запалят ще изгорят и ще станат идеялни за жар за пекане на месце имах още доста от заека така щях да хо нареча заек ...

Реших преди да се стъмни да исеча стапоала по едно от дърветата дето бе наи близо зех да правя тъпала сякох рамятах тази брадва ведях голям зор но исяках десетина петнасет стапала за да стигах горе качих с егоре и събрах плодове бяха твърди като камак прибрах ги вътре и ги сложих в един малък бидон 50 литра събрах доста напълних го половината и си легнах направо на земята където си направих нещо като легло от дървета и клони спак като къпан починах си хубаво и се сабудих на сутринта в 6 по моя електронен часовник първо погледнах плодовете бяха омекнали разбрах какво бе това Жито бе жито но по различно Мутант опитах го то бе покълнало да бе си чисто жито много добре имах мелница за брашно бях си купил и я бях съхранил добре с масло и сега щеше да ми доиде донбре днес можех да имам хляб на масата си а като казах маса аз нямах нито маса нито друго щях да се заема само да искарах гориво и да включих резачката но с помоща на брадвата и триона се заех за това да си направя маса наложи се да сека още клони и материяли напраи маса направих си и хубаво легло но бе твърдо нямах какво да сложа одолу  но по нататък ще измисля сетих с ече нямам дрехи и бях само с тези е ще се налага да седа гол гокато съхнат но не с ебях сетил как да ги запаза и не бях зел бях купил прежда и бях приготвил наколко човала с прежда но трябваше да се опреде и да оплета дрехи а аз не можех да плета имах книги те с ебяха запазили имах копутар и лаптоп телефони доста електроника се нещо щеше да ми е полезно да с енауча да плета но сега не бе вачно бях гладен събрах дърва запалих оган и слет като стана жар зех д апеча месото че бе доста топло и щеше да се равали опеках го и нарупах в един ъгал исках да си направя хляб и да хапна мек хляб имах приготвена мая и сода за тази работа на маята и нямаше нищо дори сложих в джибрата тя се разкипа по бързо завря нячи ставаше а се пак ако има пробле ще си направя додачни питки но исках хляб смелих брашно и направих тесто от бързане направих малко хляб на жарта сложих и в тава за да втаса и да го испека на оганя бях готов след час час и половина и седнах да хапвам ...

Е наядах се срахотно приспа мис еподремах и следобят с нови сили се заех с джибрата тя бе готова и аз започнах да вара след час почна да тече искарах 3 литра почти осемдесет градоса спирт преварих я и имах около два литра спирт 100 градоса пробвах резачката стана тръгна но два литра са малко бях сварил само малко имах оше но се оморих легнах и си починах сабудих с епрез ноща залостих вратата хапнах пинах вода и пак легнах бях много уморен не се занимавах с нищо просто запах събудих с ерано се заех с резачката одрязах врата в дървото и започнах да го дълбая свърши му горивото но бях влезнал на меър навъре и я бях оформил като стая но дълбочината бе метър и ми свърши горивото заех се с варене и след не много от няколко часа има 5 литра свърших джибрата но аз отидох да напълн аново по голямо бидонче поне 120 литра  .

Бях уморен и легнах заспах този път се събудих посреднош но не ме се спеше затова се заех да се уча как да се преде и плете по тъно бях изпрел наколко кълбета и започнах да чета как с еплете и опитвах по едно време ми с еприспа легнах и с есъбудих на сутринта продулжих да се уча и да плета по малко по малко зе да става почудих се защо не си направя стан и да плета на него огладнях мног но месото ми бе на превъшван а дивеча се бе наплашил от мото боче с резачката сякане чукане и бе избягал на далеч зех една самоделка пушка и се отправих към блиската гора която бе сякаш по гъста скоро забелязах заници бяха много и не се страхуваха от мен аз стрелях и застрелях три едва ги домъкнах в дупката и се заех с тях изчистих ги единия осолих и остаех да се суши другия щях д аопека а третия за супа зарязах сичко и зема спирта отидох да се вилнея в огромното дърво отне ми време но по пладне имах огромна поне 10 квадрата стая огромна колко да е огромна десет квадрата заех се да си осича изрежа маса и легло бях много мръсен отидох до поточето дето ми бе наблизо и се изкапах се гол и си оставих дрехите да се сошат аз почистих вътре и измих сичко вътре продължих да плета след два часа бяха исъхнали гащите и фанелата та ги обляках  другите дрехи бяха още мокри ..

Хапнах на масата в дървото но забелязах че нямам стол можех да си осича ,издълбая пека в дървото до масата но не исках да правя сичко в стърготини за това си зглобих стол таборетка от клони 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252174
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101