Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2019 03:28 - Средношно запознаство
Автор: fantasta Категория: Забавление   
Прочетен: 396 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Колкото да се стараех аз не можех да се оправя търсех моя дом което бе дърво но в гора от дървета за това като се разкарвам в гората аз  я на лов я за друго по някога се губех а това бе често дърветата бяха еднакви и местността бе еднаква за това ставаше така ..

Продължих да ходя но ставаше тъмно а тук бе опасно за това реших да повикам дрон охранител и тои да я ме заведе до нужното място бръкнах в джоба и си извадих телефона но телефона няма батерия

-         А сега кво ще правя – казах на глас

-         Ами нищо – каза женски глас

-         Ще дойдете у нас на гости до утре ще ви заредим телефона и ако искап ще се обадиш – каз гласът

-         Кое къде си коя си – попитах я

-         Ето тук –повика ме

-         Следвай гласът ми еи тук в дясно на 100 метра съм от вас –каза тя

-         А ето те но ти си много млада защо си въка по това време –казах и

-         Ами излязох да се разхладя  вътре е много топло баща ми е запалил печката а още е топло за сезона но се пак е декември –каза ми тя

-         А  така значи каде живете – попитах

-         - ето тук – каза тя и посочи огромно дърво

-         Да отиваме да ви стоплим сигурно си измръзнал и си гладен –попита тя

-         Добре много ще съм ви благодарен за купа супа ако имате или кора хляб ако имате – казах и

-         Да се запознаем – каза тя

-         Аз се казвам Саабрие и съм на 18 години и живея с баща ми тук от като сме се заселили след Голямата война – каза ми тя

-         Аз съм Стефан викат ми дебелия защото виждаш пълен съм и съм на 40 и също съм се заселил отдавна тук както виждаш съм се изгубил пак не знаех че живеете тук не съм идвал тук тук е дивата зона зона на Мутантите –казах аз

-         Да тук е опасно за това носа това –каза тя и посочи пистолет

-         О Макаров доста скъп как се снабди с него да не си го намерила от някои загинал спящ –попитах

-         О как позна ние сме бедни но един път като ходех на лов го намерих до един омрял вероятно спящ –каза тя

-         Не знам какво е спящ но навярно някои които спи –попита

-         Нещо подобно вие да не сте живели цял живот тук не си ли ходила в цивилизацията – казах и

-         Градът ,градовете селата и наи вече не си ли ходила в летящите Дискотеки те са върхът –казах и

-         А сериозно да не се шегувате – попита ме

-         Ама ти маи си дива да не сте от спящи произлезли и да сте се устроили тук – попитах я

-         Пак ще ти повторя че не знам какво имаш предвид но ие сме се събудили в една сграда под земята и сме се заселили тук туес майка и татко са се заселили аз се родих и израснах в дървото нашия единствен дом и не съм напускала района освен за храна и вода наблизо –каза развълнувано тя

-         Какво е Дискотека и каде се намира в въздоха ли е – попита ме

-         Да има летящи градове и села има и летящи кръчми и дискотеки ние ходим там да пие и да танцуваме – казах и и показах как се танцува

-         А  така значи а защо се кълчиш така да не ти има нещо – попита

-         Оле ти наистина си дива не си ли слушала музика маикати не ти ли е пела песни – попитах я

-         А това да но не знам какво е да танцуваш майка ми е пела приспивни песнички тя пееше хубаво – каза тя

-         Да влизаме ето го и моя дом моята крепост – каза тя

-         Да и моят дом ми е крепост – казах и аз

Влезнахме и вътре бе хубаво и уютно имаше мебели и в средата маса в един ъгъл имаше направена от тухли глина камина тя гореше хубаво в левия ъгъл имаше изрязана врата от там излезе възрастен мъж

-         здравеи принцесо довела си ни гост –каза той

-         да татко намерих го да скита безцелно в гората изгубил се казва се Стефан –каза тя

-         аз се казвам Али заповядаи в кухнята да хапнем или искаш да се изкъпеш в банята имаме топла вода – каза той и се усмихна

-         о ще се измия ще ми дойде добре а съм огладнял като лъв ще изям и цял заек ако имате – попитах

-         имаме супа от катерица и за десерт праскови имаме и хубава марулена салата отглеждаме си я сами – каза баща и

-         ще опитам ако ми предложите – казах

-         о ще те нахраним така го изисква Аллах – каза той

-         дъще заведи го до банята да се измие и после го доведи да хапне с нас с мен и теб брати още не се е върнал от лов – каза той

-         та като казах брати ето го и Мухамед – каза той и посочи дошлия младеж

-         татко здравей здравей сестро и здравеи и на теб непознати гостенин да те пази Аллах – каза той и се поклони

-         здравеи Мохамед и теб Господ да те пази –казах му

-         ела да те заведа еи тук е – каза Сабрие

Тя ме поведе през вратата и попаднах на няколко стаи в едната бе банята измих си лицето и ръцете и тя ме заведе в другата стая там бяха седнали на маса с четери стола стопаните мажата пушеше и миришеше чудесно не проговорихме просто хапнахме всичките след това се настанихме в хола им пак на масата но този път ни донесе Сабрието чаи познах го веднага бе подсладен с мед но бе вкусен

-         та викаш от къде си някъде на близо в някакво дърво ли живееш не сме те забелязва ли до сега да не сте от скоро в нашата гора – попита Мохамед

-         аз съм от доста далеч от Пловдив съм  но скоро се настанихме в дърво но не близо и с е се губя поне на 10 километра сигурно от тук тук са забранените ,дивите райони на гората как съм стигнал до тук –казах си

-         ами десет километра в тази опасна гора си е много сигурно си вървял много време – каза той

-         да цял ден се лутам а на ляво а на дясно а смятах да ходя на купон  

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252154
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101