Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2021 01:32 - Хората от Долу
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 200 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.03.2021 23:43


 Кколко съм голям не знам но слет като скочих от моя град аз се озовах в огромна и страшна джугла тя бе огромна и не можех да се придвижвам добре добре че имах лазарен меч и с наличните ми технологий аз се промъквах в гората и слет нколко часа зор аз се озовах в обикновена гора с огромни хлебни дървета с помоща на меча аз се насочих към едно дърво по моите възможности то бе населено и така се оказа .това дърво бе голямо поне стро метра вдияметър оказа с екръчма и аз се шмугнах в нея не че имах пари но се пак щях да бъда защитен …

Мен не ме познаваха но не ме познаха че съм от горе в кръчмата бе пълна аз намерих свободно място и седнах на масата имаше още трима двама младежи и една красива >Мадама > а тя бе много красива

  • здрасти аз се казвам Наса а ти - каза тя

  • ами Стефан – казах и

  • от каде си не си от тук чужденец – каза тя

  • да от далеч съм а ти от тук ли си – попитах я

  • да от тук съм ти не си от този свят нали – попита

  • да но се га нямам възможност да ти обясня от Горе съм – казах аз

  • Стефка от кои град си – попита тя

  • Повдив – казах и аз

  • тук не са останали Пловдивчани одавна за тях се расказват легеди че са герпои и са много силни и с специялни уреди които им помагат – каза тя

  • да мила верно е аз имам много работи но не искам да ги използвам сега и съм се насочил да помагам на вас ДОЛНИТЕ ХОРА – казах и

  • ма ние не сме долни – каза тя

  • нямах предвит това – казах и

  • а какво имаше предвид – попита

  • ами висте от доло аз съм отгоре -казах и

  • а ма ти си от горните хора н е сме виждали такива от години -каза тя

  • да никои н ее идвал долу да ви помага мо аз реших и доидох – казах аз Стефан

  • и как ще ни помогнеш та при нас няма никаква възможност с която да ни помогнете ние от хиляди години сме си така е не са бас хиляди но поне няколко стотин години са минали от колямата ВОИНА която е изменила сичко но аз ще ви помогна колкото мога за сега 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249762
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101