Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2021 23:57 - Богиня
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 200 Коментари: 0 Гласове:
0



 Богиня

 

 

 

С кола или с Кока аз не знам дори какво е това но го видях от един клим на дж Дамян които го споменаваше аз не знаех какво е това но се кефих на музиката а самата музика я бяхме намерили случяно в един от многото букери които бяха намерини след ядрената воина преди 400 години но ние случаино го бяхме намерили този букер с музиката там го чух за първи път аз бях млад човек и с еказвах Валентин Бореца и бях от с.Браниполе облас Пловдиско но сега толкова години н еможеш да разбереш каде е това но ние го знаехме така от миналото..

Кои бе Дамян за мен тои бе бог и аз пусках музиката постояно правехм едискотеки на едно самотно дърво кръчма което се казваше Хали Гали и бе яка малка кръчма ние пиехме там евтина ракия Смокинова която бе най евтината но се пак бе ракия и не бе фалшива за това ние ,аз и приятелуите ми бяхме сяки петък и събота там правихме голям копон сички младежи смятаха за страхотно да се веселят там аз и този ден се бях запътил към там но така и не стигнах открадна ме ,одвлече ме дрон и ме занесе към един от градовете горе ..

Т я бе красива аз се влюбих в нея веднага щом я видях тя бе малка но аз я харесвах за това дрона слет като ме постави внимателно пред нея аз и забих шамар тя ми заби по силен от моя шамар …

  • Ма за що аз искам да те спася -каза тя

  • аз не искам одоло са приятелите ми – казах аз

  • ма ако искаш ще ги принеса тук – каза тя

  • Извиняваи малката но ти коя си – попитах

  • АЗ СЪМ ТВОЯТА БОГИНЯ




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252477
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101