Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02 19:25 - Праскови
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 54 Коментари: 0 Гласове:
0



 - Къде мислиш че се намира това дърво с праскови - попитах човека  - Стефка видях едно наскоро в гората искам да ида да го обера нали знаеш колко са скъпи прасковите - каза тои  - Да та закарам с колата ша почерпиш някое друга праскова - казах му  - О няма да е зле аз ще те насочвам - каза тои  Качихме се в моята нова кола бях продал старата а тази бе огромна и практически  нямаше тежес така я направих да може да лети и с мака сила на двигателната ми система бе пълна с много водород и хеллий и бе абсолутно не избухлива имаше доста голям размер за ради резерварите, балоните които прикачих към колата ми за да е лека  е ако я товарех много тя падаше на земята иначе не докосваше земята.  Качихме се и с помоща на комшията отидохме до самотно дърво от праскови те бяха ряткост и бяха много скъпи . Кацнахме и тои се зае да го бере скоро дървото бе обрано и натоварено на аиромобила ми  закарах ги до неговия дом на неговото дърво се преземих тои растовари донесе една торба праскови и ми ги даде.  - да ти е вкусно мерси за ускугата - каза тои                                          Край



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252685
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101