Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02 14:46 - Моята кола
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 182 Коментари: 0 Гласове:
0



                           Без име   Където и да ида се намирам планети годни за живот аз наскоро бях намерил една летяща кола която бе в една пещера издърпах я ит там и започнах да я почиствам не можех да вляза бе заклучено постояно ме питаше за паролата но аз я одарих с ток и тя се рестартира вратата се отвори и компютърът ме пипита за парола казах му Василена име на едно момиче в което бях влубен  огледах колата тя бе много запазена и чиста но аз  я почистих и накарах компа на колата да ми обясни как се кара тоий ми направи добър дълак курс и аз по степено се научех да я карам колата бе с ядрен двигател и наливаш вода или само течен водорот и караш тя можеше да лети с огромни скорости дори имале възможност да влиза в подпростраството и така можеше мигновено да прескача от звезда на звезда някои голям човек или извънземен я е претижавал  но това е било преди поне хиляда години веривтно е загинал за да не си земе колата аз бях млад човек които случано я намерих.  Качих се в колата и я подкарах нагоре и след малко се озовах в космоса подкарах я и веднага достигнах луната поубекалях я и забелязах че нямаше нищо което да показва че ние сме били на луната това е било измама, продължих и на един миг се озовах на марс пообеколих я и разгледах я но тук бе пустош продължих и отидох на сатурн разгледах луните те бяха ледени и без  атмосвера продължих колата бе ного бърза и след не мниго се забутах в Сатуроновите луни наи много време ми отне лината Титан тя бе наи красива и смятах да си построя база тук по късно.  Подкарах колата и разгледах и останалите луни скочих и се озовах в звезната система проксима от цетавър там имаше троина звезна система и дествително много планети разгледах ги опстоино едната бе снежна оланета но имаше живот на нея другата бе джунгла с много нивотни и динозсври  третата бе водна и бе пълна с живот.  Оскочих ди сириус и там бе пълно с живот побиколих няколко слънца на врет имаше живот за тива смятах да си наоравя бази там.   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252677
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101