Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2023 04:36 - Нов разкъз 123
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 77 Коментари: 0 Гласове:
0



 Кои иска да съм слаб няма да познае аз не бях слаб нито душевно нито телесно за това колата ми се мъчеше доста за да ме издигне наложи се да направя специялен кожух ,подплата която пълнех с горещ водород бе опасно но колата ми ставаше по лека и не се мъчеха перките на витлата толкова . Аз бях подкарал моя звяр и се издигах стремително включих помпата за подаване на гореш водород и след малко балоните се напълниха и колата зе да се издига по бързо за това височината от десет хиляди метра я зех трудно но бързо до сега не се бях искачвал на тази височина тук бяха сравнително малки летящи превозно жилишни сретсва това бе втората линия имаше още една на двасет хиляди метра но там трябваше нещо специялно за да идеш там аз дори не бях ходил на десятката камоли на двасетката за това бях развалнуван какво ще открия там . Доближих един огромем летящ град и започнах да се спускам кацнах на страничен паркиг за коли паркигът бе пълен с коли модерни вече отпадъци времето не бе ги пощадило  почудих се дали от тях можех да въстановя няколко които да подаря на моите приятели долу а и щеше да стане по интересно горе сега бях сам освен с един мои приятел на които му подарих кола. Излезнах от колата хванах се здраво за страничните перила тук духаше яко а и бе много студено диближих се до мръсното метално стакло и погледнах веднага се чу издръчене на метал в метал някои стреля по мен но прозиреца издържа и не се случи нищо аз се одръпнах рязко назат за малко да падна но веднага осъзнах че стаклото бе бринирано и ме пазеше от куршуми погледнах по внимателно като избърсвак мръсотията и кондеза . Бе типичен каубоиски град с дървените згради и с хидещи роботи кукли,каубои дори видях кои бе каубоя кото бе стрелял по мен тои бе излязал от кръчмата срещу призореца където бях аз но не осъзна че не може да ме оцели прес прозиреца които бе  брониран. Запопнах да оглеждам мястото и видях вратата в дъноти отидих до нея и видях натписа над нея  "Не влизай опасно за живота играе се  реялен спектакъл " Аха тива бе теятър с каубоиски сужет помислих си аз вратата бе масивна но бях сигорен че можех да я разбия но бе опасно за да ида там трябваше да се подгитя например бронирана жилетка оръжие и други нужни ми неша за да оцелея поне извесно време там за това реших друк път да я посета . Качих се в колата си но преди това огледах колите на около имаше няколко възможни за спасяване рециклиране с три де притера ми . Отлетях и се насочух към друг масивен град полетях доста докато стигна там огледах го внимателно тук вероятно бе някакъв руски сужет за втората световна воина бе зарязах го и него и отлетях към следващия тои се оказа огромна алея на проститутки насякаде имаше чарвени бутки с тацуващи момичета роботи по улиците нямаше хора вероятно е бил цетър за забавление на хората от градовете доло и горе според мен. Уморих се а и бях гладен а и се бях одалечил на много килиметри по въздох до моят дом затова зарязах прегледа на останалите градове за друк път и се спуснах надило височината я взех бързо но растиянието бе доста а вероятно нямаше да ми стигне горивито стопроцетов спирт от смокини налижи се да кацна на едно дърво и да нощувам тук запалих оган испеках си хляб и месо и ядах пинах вода и си легнах в колата започнах да мисля какво да правя вероятно трябвале да оставя скъпоцената си кола тук а аз да ида пеш до наи блиската кръчма да купя смокинов спирт ако имаха чист спирт стопроцетов другия не ставаше ...                                                                                                      



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252606
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101