Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2023 04:38 - Нова 567
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 70 Коментари: 0 Гласове:
0



 С това да съм наи добрия прозводител на ракия се хвалех много моята водка от хлебно дърво бе наи добрата а уискито ми бе като едновремешнити.  Аз си бях направил нещо като магазин в моето дърво бе малък но бе посещаван  хората от моя краи идваха да си купят от мен за малко барут в замяна.  Аз този барут го използвах и си бях направил малка фабрика за патрони.  Бях намерил машината в една фабрика в гермаските гъсталаци където бяха някога град бях събрал много мед и бях го донесъл с колата и сега си произвеждах патрони които смятах да продавам за храна и злато можеше и да разменям и за сичко което ми е ниобходимо за мен аз семество нямах бях млад и сирак от малък оцелявах в моята гора..  Днес приизведах стотина патрона и бях решил да ида с тях на лов но щях да използвам една от летящите ферми горе.  Взех една карабина и сичко което ще ми трябва и го натоварих в колата ми качих се и я подкарах започнах да се изкачвам бавно нагоре като постиоено се ускорявах напред скоро достигнах нужната височина и се влях  в многото летящи сресва на тази височина.  Търсех да намеря голяма подивяла градина но тук бяха се малки и не ставаха за лов скоро оред мен се носеше огромна градина  с размери на град кацнах на нея и слет като разбих една от входните врати, взех си карабината и след като я заредих влязох.. Това бе огромна подивяла гора вървях и търсих тук нямаше хишници това е било огромна ферма за добитък можеше да има крави или овце на оример а можеше да има сичко заедно но хишници тук бях сигирен нямаше.  Гората бе гъста и с висока трева по едно време префърча с бвк една рунтава овца докато регирам тя избяга.  Маи това бе ферма за овце лошо би било да е свиска те са диваци и бяха опасни.  Се пак не бях сигорен каква ферма бе движех се в гъсталака и скоро срешнах десетина овце пасящи на малка поляна.  Помислих си че сигорно е овча ферма насочих пушката си към овцете и гръмнах една от овцете тя овцата падна веднага другите се разбягаха аз заредих и повалих още една по малка овца...  Отидох до малката овца и веднага я пиколих  за да не се замъсява месото събрах дърва и запалих голям огън одрах грубо кожата и след като свърших се отпуснах на поляната до огана зех един бут от овцата и го сложих да се пече близо ди оганя бързо се опече месото аз диро оспях одера и голямата овца бях я нарязал на парчета и бях я занесъл в колата.  Наядох се яко бес хляб но се наядох върнах се на колата и я подкарах слезнах надолу и се насочих към дома.  Скоро видях родното ми дърво кацнах одгоре и след като внесъх месото от овцете в фризера ми горе се прибрах в хола долу на първия етаж..                                                                     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252620
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101