Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2021 01:51 - Събудения народ
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 575 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бе се разминало на косъм бях разбрал от радиостацията на идиотите кои бяха моите врагове това бяха корените жители на градовете бяха се събудили и се завръщаха с нетърпение и злоба се заселваха от продължителнато спане в крио камери главно бяха воени и учени и политици за това си казах че не изкам да си имам кофликт с тях и с радиостанцията се разбрах сега бях свободен да права каквото си искам но ми бе забранено да се мяркам горе добре че не ги бях застрелял щях да им стана врак до живот и щеше да се праждосвам някаде за да се скрия от тия типове които се оказаха главно Руснаци след голямата воина нали те победиха а те бяха заспали сега отново с есъбудиха и се намесиха в живота на земята ..

И като се сетя че аз ги бях намерил навремето заспали и ги бях събудил глупака бях аз и за трепане пак бях аз но аз обичах руснаците те бяха браски народ на българите и бяха ги спасили при воината като отказаха да истрелят атомни оръжия към българия 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252562
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101