Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2021 01:42 - Непозната среща 3
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 188 Коментари: 0 Гласове:
0



 Колко вилнях само аз си знам яко пиене много закачки и накрая секс с три мадами парите вървяха яко но аз имах много бях забравил за проблемите си до като два идиоти не ме одвлякаха не знаех какви са пари ли искат ще им дам не знаех нищо бяха ме похитили от дискотеката и ме бяха завели някаде по едно време чух мотори и слет извесно време кацнахме и след ходене бях накаран насила да седна махнаха ми превръзката на очите и остата и попитаха

-         Ти ли си оня дето имаше кола която обикаляше насам и там по нашите градове – попита млад мъж пред мен бяхме в една кръчма пак тук горе познах я веднага оказа се същата дето бях преди това момичетата бяха същите и бяха се свили в дъното

-         Ами аз съм но ти коиси кои преставляваш сам ли си тук – попитах го

-         Не има още двама одвън да не мислиш че ще се измъкниш –каза тои

-         О не знам дали но ще а ти с епитам ще бъдеш ли мъртъв или ще ми трябваш жив –казах му

-         И така не се разбрахме аз съм Макс и аз питам не ти и ми е заповядано да не се церомоня с теб а да те обия при съпротива та ще те помоля да не ме дразниш –каза тои

-         Ами направи грешка с това вече ми стана ясно че не ми си нужен казах аз и направи грешка –казах аз

-         Момичета защитете ме тои ме заплашва –казах аз на глас

Трите робота това и чакаха да разберат дали съм в опасност и с енахвърлиха върху похитителя тои не можа да мигне и пистолета му бе отнет и лежеше в бесъзнание а другите двама бяха нетрализирани .

Аз зех пистолет и ги застрелях и тримата благодарих на красивите роботи и след като си зех една хубава кола се издигнах на определена височина и подкарах колата си към безопасна къща доста далеч от случелото се с тия зверове

Аз кацнах на една хубава къща задесвах системата за защита лазари и дрони и си легнах спокоен тъкмо в това време ония тримата се събуждаха от истрелите с стоп патрон които ги приспал сигорно и за часове

 

 

                                                                   Краи 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252547
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101