Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2021 01:22 - Непозната среща2
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 195 Коментари: 0 Гласове:
0



 Тя бе чудесна правих секс с кукла и не с една а те дори не се вълнуваха за това а аз бях оплашен но свърших работата сега бе минало сичко аз спах в една къща чудесно и сега пред мен бе дилемата как да се махна от тук и какво да правя по нататък

Изходът от тук бе лесен скачаш от селото и готово но какво ще правя по нататък нямам кола а и не бях с есетил че ще ми трябва повече от една а имаше бол но сега сичко бе променено скокат от селото ме искарваше от играта поне времено ..

Ако се опитах да си намера друга преди да ги оберат колите бе втори варият но как ще се места от съд в съд тоес от село в град и от град в село за да намера поне една запазена кола или принтер за да ми напечата виж за принтерите не се бяха сетили навярно те нямат толкова акъл но пак остава проблема че не мога да се предвижвам от град на град ..

Сетихсе ще скоча и отивам в германия там има поземни гаражи с няколко коли нали там си направих моята първа добре казах си аз и отидох на перилото на селото и скочих …

Падането бе бързо парашута които носих винаги се отвори веднага и аз бях в гората близо до Град Пловдив ама това бе много далеч как ще ида до Германия с ходене е безумие и самобиство ще си поръчам дирижабъл за германия пак ще отнеме време но бе сигорно отидох до едно дърво поща и се обадих от телефона там и след малко долетя гондолата кацна и аз се качих на нея пилота слезе и ми я предаде след като платих в злато ,пари имах бол а бе събота днес има купони насякаде да ида ли или не завъзах дирижабъла и отидох до блиския магазин на дърво зех си храна и хапнах на бесетките на магазиното дърво то бе вече пладне и ми се приспа отидох на дирижабъла и заспах като първия идиот ..

Събудих с е в десет тамън за дискотека и късно за сичко друго помислих кратко и слет кратък размисъл се озовах пред една от големите дискотеки на град Пловдив да бе страхотно имаше младежи и млади девоики влезнах и си поръчах скъпо уски от истеско жито и слет като заех едно сепаре се заех с пиенетео а то бе бързо мезетата вървяха не летяха …

 

 

 

                                                 КРАИ 2 ЧАСТ




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252633
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101