Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2021 00:58 - Непозната среща
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 178 Коментари: 0 Гласове:
0



  

Каде да се скрия аз не знаех гонеха ме бях се мотал из летящите градове и села и се бях качил на едно малко село веднага след мен кацнаха три коли с оръжия от 21 век пистолети и автомати аз се скрих в една кръчма тя ме посрешна с музика и сервитиор робот разголено момиче на 12 според мен бе си чис япоски робот за сек услуги е бе красив но аз бях в треска от напрежение извадих си пистолета макаров и гозаредих с стоп патрони не исках да ги обивам но другия ми пистолет заредих с боини 7,62 за тт то ми то бе добро и мошно оръжия но нямах автомат за автоматична борба с тях ..

Те потърсиха на бързо и не ме намериха взеха моята кола и отлетяха смятаха че ще омръ тук за това не проявиха старание а и не искаха да загинат от оган по тях от засада не знаех кои бяха но вероятно воиници или престъпници от много време никои не е правил опит да доиде тук камо ли въражен нещо се бе променило за да земат колата ми навярно зимаха сички коли насякаде и ако имаше някои го убиваха или го отвеждаха така бях претположил ..

След като си тръгнаха аз се оспокоих и повиках робота при мен на едно сепаре тя седна плахо до мен и бе много красива …

-        И сега как се казваш пиленце –попитах я

-        Ами Пепи -каза тя

-        И ма колко години си –попитах Пепито

-        18 и съм сервиторка от скоро още не съм свикнала какво ще поръчаш –попита тя с агеско гласче

-        Ами пекано пиле и бира на корем –казах аз

-        И ти да си до мен –казах и

-        Добре господине как се казвате –попита

-        Стефан дебелия ми викат нали разбираш защо ми казват дебелия то се вижда –казах аз

-        Аз ще ида да зема поръчката и идвам –каза ангечето ми

-        Имаш ли приятелка там която да докараш да не ни е скучно –казах и

-        Да имам две да ги доведа ли –каза тя

-        Доведи една от тях наи слатката като теб да е че ще ми станете много – казах и

-        Добре –каза тя и тръгна

Тя се върна след време с поръчката и докара още едно цвете снея

 

                       



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252659
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101